Marketingové tipy & názory

spať na predchádzajúcu stránku

Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

Skočte si do lepšej prevádzky "mekáča" s go-pro kamerou na hlave, kúpte si jeden cheeseburger za 1 euro a doma si natočený záber pozrite 10x. Dá vám to 100x viac ako akýkoľvek workshop od „senior marketéra“.

Vernostný program - celá veda?

Taktika starých marketérov stále žije! Formy sú rôzne. Digitálne body, bonusy, e-mailové kupóny, výhody a zľavy atď.

Nájdem ihlu v kope SEA

Web môže byť modrý, zelený alebo červený. Ja preferujem funkčný, výkonný. Tiež máte na webe nasadený Google Analytics a z času na čas sa doň pozriete? Ak na základe zistených skutočností z času na čas na webe nič neurobíte, je Vám Google Analytics na nič.

Marketing a fázy nákupného cyklu

Miešanie alebo vynechávanie jednotlivých fáz nákupného cyklu a ich násilne tlačenie do jednej a jedinej reklamy je často zdrojom toho, že Vám reklamy nefungujú a vy neviete, prečo.

Adrian Sciranka

Adrian Sciranka

UX/UI nadšenec a marketér telom aj dušou

Dizajnu a marketingu sa venujem už od roku 1999. Sledujem trendy dômyselne navrhnutých kampaní z celého sveta a hľadám spojítka medzi kreativitou a tým, čo skutočne funguje. Kombinujem marketingové skúsenosti s profesionálnymi grafickými znalosťami Figma, Adobe CC a online nástrojmi Google Ads, GA4, Google Tag Manager, Meta Ads a pod. Vďaka platným certifikáciám som tiež členom programu Google Partners.

Som tiež nadšenec UX/UI designu a milujem navrhovanie užívateľských rozhraní najrôznejších aplikácii, či webov. Veľmi ma zaujíma svet testovania užívateľských rozhraní a optimalizácia vecí aj po nasadení do praxe.

Veľmi rád spoznávam najrôznejšie podnikateľské príbehy, a ak mi to časové možnosti umožňujú, pomáham im s marketingovým nastavením na všetkých frontoch od pokročilých online kampaní, až po ucelené marketingové mixy tvorené funkčnou kombináciou offline a online reklamy. Nezabúdam tiež na vhodne navrhnuté vstupné stránky a predajné funnely.

Napíšte mi_

 Správa úspešne odoslaná